Back to top
màrqueting de cercadors màrqueting de cercadors

Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de la Neoloteca, el diccionari en línia de termes normalitzats pel Consell Supervisor:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Neoloteca [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 1999-2024.
<http://www.termcat.cat/neoloteca/>
A la Neoloteca trobareu informació més detallada dels termes, que inclou:

- Els criteris que s'han tingut en compte per a l'aprovació de la forma catalana proposada (des del 2011).
- El motiu de normalització dels termes i el tipus de formació lèxica de la denominació aprovada (des del 2018).

  • ca  màrqueting de cercadors, n m
  • ca  SEM, n m sigla
  • es  marketing en motores de búsqueda, n m
  • es  SEM, n m sigla
  • fr  marketing de la recherche, n m
  • fr  marketing des moteurs de recherche, n m
  • en  search engine marketing, n
  • en  search marketing, n
  • en  SEM, n sigla
  • en  SM, n sigla

<Empresa > Màrqueting. Comercialització>, <Empresa > Comunicació empresarial>, <Sistemes d'informació>

Definició
Conjunt d'estratègies de màrqueting destinades a millorar la visibilitat i augmentar el trànsit d'un lloc web o d'un altre recurs digital per mitjà dels cercadors.

Nota

  • La sigla SEM correspon a l'equivalent anglès search engine marketing.
  • Són estratègies de màrqueting de cercadors l'optimització natural (SEO) i l'optimització publicitària (SEA).
  • Alguns autors associen la denominació màrqueting de cercadors amb l'optimització publicitària.