màrqueting de cercadors
màrqueting de cercadors
La informació d'aquesta fitxa procedeix de la Neoloteca, el diccionari en línia de termes normalitzats pel Consell Supervisor:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Neoloteca [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 1999-2024.
<http://www.termcat.cat/neoloteca/>
A la Neoloteca trobareu informació més detallada dels termes, que inclou:
- Els criteris que s'han tingut en compte per a l'aprovació de la forma catalana proposada (des del 2011).
- El motiu de normalització dels termes i el tipus de formació lèxica de la denominació aprovada (des del 2018).
- ca màrqueting de cercadors, n m
- ca SEM, n m sigla
- es marketing en motores de búsqueda, n m
- es SEM, n m sigla
- fr marketing de la recherche, n m
- fr marketing des moteurs de recherche, n m
- en search engine marketing, n
- en search marketing, n
- en SEM, n sigla
- en SM, n sigla
<Empresa > Màrqueting. Comercialització>, <Empresa > Comunicació empresarial>, <Sistemes d'informació>
Definició
Conjunt d'estratègies de màrqueting destinades a millorar la visibilitat i augmentar el trànsit d'un lloc web o d'un altre recurs digital per mitjà dels cercadors.
Nota
- La sigla SEM correspon a l'equivalent anglès search engine marketing.
- Són estratègies de màrqueting de cercadors l'optimització natural (SEO) i l'optimització publicitària (SEA).
- Alguns autors associen la denominació màrqueting de cercadors amb l'optimització publicitària.