Pedal d'un automòbil que permet actuar sobre l'accelerador amb més o menys intensitat segons la pressió que hi exerceixi el conductor.
Pedal d'un automòbil que permet actuar sobre l'accelerador amb més o menys intensitat segons la pressió que hi exerceixi el conductor.
Sistema electrònic d'un automòbil de competició que permet situar l'aleró posterior en una posició predeterminada diferent de l'habitual per disminuir la resistència aerodinàmica de l'automòbil, utilitzat sobretot per a facilitar les maniobres d'avançament.
Nota: 1. En els entrenaments de Fórmula 1, es pot activar l'aleró posterior mòbil en qualsevol moment i en qualsevol tram, mentre que, en el transcurs d'una cursa, només es pot activar en trams establerts i sempre que la distància amb el monoplaça precedent sigui inferior a un segon.
Nota: 2. La sigla DRS correspon a l'equivalent anglès drag reduction system ('sistema de reducció de la resistència aerodinàmica').
Automòbil espaiós d'altura elevada respecte al terra, generalment amb maleter integrat en l'habitacle i sovint amb tracció a les quatre rodes, dissenyat sobretot per a circular sobre superfícies accidentades i relliscoses i pendents pronunciats.
Automòbil espaiós d'altura elevada respecte al terra, generalment amb maleter integrat en l'habitacle i sovint amb tracció a les quatre rodes, dissenyat sobretot per a circular sobre superfícies accidentades i relliscoses i pendents pronunciats.
Automòbil espaiós d'altura elevada respecte al terra, generalment amb maleter integrat en l'habitacle i sovint amb tracció a les quatre rodes, dissenyat sobretot per a circular sobre superfícies accidentades i relliscoses i pendents pronunciats.
Tracció exercida simultàniament sobre les quatre rodes d'un automòbil.
Nota: 1. La tracció a les quatre rodes pot ser permanent o temporal, cas en què s'afegeix tracció durant un període de temps limitat a l'eix que no en té de manera permanent.
Nota: 2. La tracció a les quatre rodes s'utilitza actualment en automòbils tot terreny i també en automòbils de competició en terrenys de poca adherència, perquè aprofita al màxim la motricitat en revolts i en superfícies de poca adherència o accidentades.