Com funciona la cerca?
Cerca avançada
* Els camps marcats amb un asterisc són obligatoris Has d'omplir, com a mínim, el camp Text de la consulta
Mostrar la cerca bàsica
   
   

 
 
  • 3063010   anàlisi d'opinions  anàlisi d'opinions
     
       
    • anàlisi de sentiments, n f
    • anàlisi d'opinions, n f sin. compl.
    • es análisis de opiniones, n m
    • es análisis de sentimientos, n m
    • es minería de opiniones, n f
    • fr analyse de sentiments, n f
    • fr détection d'opinions, n f
    • en opinion mining, n
    • en sentiment analysis, n
    • en sentiment mining, n

    Tècnica consistent a analitzar de manera automàtica, per mitjà de la mineria de dades i de processadors del llenguatge natural, les intervencions dels usuaris a internet, especialment a les xarxes socials, amb l'objectiu d'obtenir informació rellevant sobre la percepció que tenen de determinats aspectes i sobre les emocions que els desperten.

    Nota: En algunes fonts es fa una distinció entre l'anàlisi dels sentiments (centrada en l'obtenció d'informació sobre les emocions) i l'anàlisi d'opinions (centrada en l'obtenció d'informació sobre la percepció positiva, negativa o neutra dels usuaris respecte a l'objecte d'interès).

       
  • 3544404   anàlisi de perfils  anàlisi de perfils
     
       
    • anàlisi de perfils, n f
    • es análisis de perfiles, n m
    • fr profilage, n m
    • en profiling, n

    Tècnica d'investigació de màrqueting que consisteix a determinar les motivacions, els centres d'interès, les característiques socioeconòmiques, etc. dels visitants d'un lloc web, i d'aquesta manera oferir-los productes i serveis adequats.

       
  • 3063010   anàlisi de sentiments  anàlisi de sentiments
     
       
    • anàlisi de sentiments, n f
    • anàlisi d'opinions, n f sin. compl.
    • es análisis de opiniones, n m
    • es análisis de sentimientos, n m
    • es minería de opiniones, n f
    • fr analyse de sentiments, n f
    • fr détection d'opinions, n f
    • en opinion mining, n
    • en sentiment analysis, n
    • en sentiment mining, n

    Tècnica consistent a analitzar de manera automàtica, per mitjà de la mineria de dades i de processadors del llenguatge natural, les intervencions dels usuaris a internet, especialment a les xarxes socials, amb l'objectiu d'obtenir informació rellevant sobre la percepció que tenen de determinats aspectes i sobre les emocions que els desperten.

    Nota: En algunes fonts es fa una distinció entre l'anàlisi dels sentiments (centrada en l'obtenció d'informació sobre les emocions) i l'anàlisi d'opinions (centrada en l'obtenció d'informació sobre la percepció positiva, negativa o neutra dels usuaris respecte a l'objecte d'interès).

       
  • 3052832   apli  apli
     
       
    • aplicació mòbil, n f
    • app, n f
    • apli, n f sin. compl.
    • es aplicación móvil, n f
    • es apli, n f sin. compl.
    • es app, n f sin. compl.
    • fr appli, n f
    • fr application mobile, n f
    • en mobile application, n
    • en app, n sin. compl.

    Programa informàtic que desenvolupa una tasca específica en un dispositiu mòbil.

       
  • 3052832   aplicació mòbil  aplicació mòbil
     
       
    • aplicació mòbil, n f
    • app, n f
    • apli, n f sin. compl.
    • es aplicación móvil, n f
    • es apli, n f sin. compl.
    • es app, n f sin. compl.
    • fr appli, n f
    • fr application mobile, n f
    • en mobile application, n
    • en app, n sin. compl.

    Programa informàtic que desenvolupa una tasca específica en un dispositiu mòbil.

       
  • 3052832   app  app
     
       
    • aplicació mòbil, n f
    • app, n f
    • apli, n f sin. compl.
    • es aplicación móvil, n f
    • es apli, n f sin. compl.
    • es app, n f sin. compl.
    • fr appli, n f
    • fr application mobile, n f
    • en mobile application, n
    • en app, n sin. compl.

    Programa informàtic que desenvolupa una tasca específica en un dispositiu mòbil.

       
  • 3052833   apunt  apunt
     
       
    • apunt, n m
    • es artículo, n m
    • es contribución, n f
    • es mensaje, n m
    • es post, n m
    • fr article, n m
    • fr billet, n m
    • fr publication, n f
    • en post, n
    • en posting, n

    Text que un internauta publica en un fòrum, un blog o una xarxa social.

    Nota: Els apunts també poden ser, de vegades, imatges o altres arxius associats.
    Segons el context, també poden ser adequades com a denominacions d'aquest concepte, entre d'altres, les formes aportació, comentari, intervenció, nota, missatge o, quan el text té una certa especialització i extensió, article.

       
  • 3052876   audiència digital  audiència digital
     
       
    • audiència digital, n f
    • es audiencia digital, n f
    • fr audience numérique, n f
    • en digital audience, n

    Conjunt de persones que han accedit a un mitjà o suport publicitari en línia durant un període determinat.

       
  • 3052914   autofoto  autofoto
     
       
    • autofoto, n f
    • es autofoto, n f
    • es autorretrato, n m
    • es selfi, n m
    • fr autophoto, n f
    • fr égoportrait, n m
    • en self-portrait, n
    • en selfie, n

    Fotografia que es fa un mateix, sol o acompanyat d'altres persones, habitualment amb un telèfon mòbil, una tauleta o una càmera web, amb la finalitat de publicar-la en una xarxa social.

       
  • 3052834   avatar  avatar
     
       
    • avatar, n m
    • es avatar, n m
    • fr avatar, n m
    • en avatar, n

    Personatge virtual definit amb els trets individuals escollits per un usuari d'una xarxa social perquè el representi en aquesta xarxa.