Com funciona la cerca?
Cerca avançada
* Els camps marcats amb un asterisc són obligatoris Has d'omplir, com a mínim, el camp Text de la consulta
Mostrar la cerca bàsica
   
   

 
  • 3052871   contingut de marca  contingut de marca
     
       
    • contingut de marca, n m
    • es contenido de marca, n m
    • fr contenu de marque, n m
    • en branded content, n

    Contingut informatiu, d'entreteniment o lúdic produït o promogut per una marca, que pot ser d'interès per al seu públic objectiu, en què se solen reflectir els valors de la marca.

       
  • 3339741   correu rebotat  correu rebotat
     
       
    • rebot, n m
    • correu rebotat, n m sin. compl.
    • correu retornat, n m sin. compl.
    • es rebote, n m
    • fr bounce, n m
    • en bounce, n
    • en bounce e-mail, n
    • en bounce mail, n

    Conjunt de missatges rebotats en una campanya de màrqueting per correu electrònic.

       
  • 3339741   correu retornat  correu retornat
     
       
    • rebot, n m
    • correu rebotat, n m sin. compl.
    • correu retornat, n m sin. compl.
    • es rebote, n m
    • fr bounce, n m
    • en bounce, n
    • en bounce e-mail, n
    • en bounce mail, n

    Conjunt de missatges rebotats en una campanya de màrqueting per correu electrònic.

       
  • 3453561   cost per acció  cost per acció
     
       
    • cost per acció, n m
    • CPA, n m sigla
    • es coste por acción, n m
    • es coste por adquisición, n m
    • es CPA, n m sigla
    • fr coût par action, n m
    • fr CPA, n m sigla
    • en cost per acquisition, n
    • en cost per action, n
    • en CPA, n sigla

    Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció del nombre d'accions preestablertes que duu a terme l'usuari vinculades amb l'espai objecte de publicitat.

    Nota: Les accions preestablertes en el cost per acció poden ser, segons el cas, els clics fets sobre l'anunci, les compres efectuades, els formularis emplenats, les subscripcions a un butlletí, les descàrregues d'una aplicació, etc.

       
  • 3453558   cost per clic  cost per clic
     
       
    • cost per clic, n m
    • CPC, n m sigla
    • es coste por clic, n m
    • es CPC, n m sigla
    • fr coût par clic, n m
    • fr CPC, n sigla
    • en cost per click, n
    • en CPC, n

    Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció del nombre de clics de visitants únics que rep l'espai objecte de publicitat.

       
  • 3453566   cost per compromís  cost per compromís
     
       
    • cost per compromís, n m
    • CPE, n m sigla
    • es coste por compromiso, n m
    • es CPE, n m sigla
    • fr coût par engagement, n m
    • fr CPE, n m sigla
    • en cost per engagement, n
    • en CPE, n sigla

    Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció del nombre d'interaccions que estableixen els usuaris amb l'espai objecte de publicitat.

    Nota: 1. El cost per compromís pot incloure, segons el cas, els clics sobre l'anunci, les visualitzacions d'un vídeo, les vegades que es participa en un joc, les respostes a una enquesta, les repiulades, els clics al botó "M'agrada", etc.

    Nota: 2. La sigla CPE correspon a l'equivalent anglès cost per engagement.

       
  • 3453568   cost per contacte  cost per contacte
     
       
    • cost per contacte, n m
    • CPL, n m sigla
    • es coste por contacto, n m
    • es coste por lead, n m
    • es coste por registro, n m
    • es CPL, n m sigla
    • fr coût par contact commercial, n m
    • fr coût par contact generé, n m
    • fr coût par lead, n m
    • fr CPL, n m sigla
    • en cost per lead, n
    • en CPL, n sigla

    Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció dels contactes que aconsegueix procedents de l'espai objecte de publicitat.

    Nota: La sigla CPL correspon a l'equivalent anglès cost per lead.

       
  • 3453569   cost per mil  cost per mil
     
       
    • cost per mil, n m
    • CPM, n m sigla
    • es coste por mil, n m
    • es CPM, n m sigla
    • fr coût par mille, n m
    • fr coût par mille impressions, n m
    • fr CPM, n m sigla
    • en cost per mille, n
    • en cost per thousand, n
    • en CPM, n

    Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga per cada mil vegades que es mostra l'espai objecte de publicitat.

       
  • 3453561   CPA  CPA
     
       
    • cost per acció, n m
    • CPA, n m sigla
    • es coste por acción, n m
    • es coste por adquisición, n m
    • es CPA, n m sigla
    • fr coût par action, n m
    • fr CPA, n m sigla
    • en cost per acquisition, n
    • en cost per action, n
    • en CPA, n sigla

    Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció del nombre d'accions preestablertes que duu a terme l'usuari vinculades amb l'espai objecte de publicitat.

    Nota: Les accions preestablertes en el cost per acció poden ser, segons el cas, els clics fets sobre l'anunci, les compres efectuades, els formularis emplenats, les subscripcions a un butlletí, les descàrregues d'una aplicació, etc.

       
  • 3453558   CPC  CPC
     
       
    • cost per clic, n m
    • CPC, n m sigla
    • es coste por clic, n m
    • es CPC, n m sigla
    • fr coût par clic, n m
    • fr CPC, n sigla
    • en cost per click, n
    • en CPC, n

    Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció del nombre de clics de visitants únics que rep l'espai objecte de publicitat.