Conjunt d'etapes per les quals està obligat a passar un usuari en un lloc web o una aplicació per a arribar a l'objectiu que s'ha proposat en accedir-hi, sovint fer una compra o contractar un servei.
Nota: 1. L'anàlisi de l'embut de conversió permet a l'empresa saber el nombre de visitants perduts en cada etapa i, en conseqüència, conèixer els punts del procés que cal optimitzar perquè l'interès dels visitants no decaigui.
Nota: 2. La denominació embut de conversió prové de la forma d'embut que pren la representació gràfica del nombre d'usuaris que segueixen el procés fins al final.
Contingut de marca que té com a objectiu l'entreteniment.
Contingut de marca que té com a objectiu l'entreteniment.
Acció d'enviar un mateix missatge a diferents grups de discussió o llistes de distribució.
Nota: De vegades es fa una distinció entre x i y, Però, és clar, llavors hauríem de preveure una sinonímia entre enviament múltiple i enviament creuat.
Tècnica de comunicació que consisteix a observar, captar i interpretar el que diu l'audiència sobre un tema, una campanya, una organització, etc.
Nota: L'escolta activa en les xarxes socials permet d'adaptar permanentment l'estratègia de comunicació i oferir els millors serveis.
Àmbit vital, d'activitat o de coneixement amb què una marca desitja que els consumidors l'associïn com a base per a la construcció del seu imaginari de marca, amb els valors, els atributs i la personalitat que la defineixen.
Nota: Poden ser espais de marca el Mediterrani, el cinema, la vida saludable, la tradició, la moda, etc.