Com funciona la cerca?
Cerca avançada
* Els camps marcats amb un asterisc són obligatoris Has d'omplir, com a mínim, el camp Text de la consulta
Mostrar la cerca bàsica
   
   

 
  • 3453583   mapa del recorregut del client  mapa del recorregut del client
     
       
    • mapa del recorregut del client, n m
    • es mapa de la experiencia de cliente, n m
    • es mapa de recorrido del cliente, n m
    • es mapa del ciclo de vida del cliente, n m
    • fr cartographie du parcours client, n f
    • en customer journey map, n
    • en CJM, n sigla

    Diagrama que indica els diferents punts en què un client es relaciona en línia amb una empresa, des del moment que mostra intenció d'adquirir un producte o contractar un servei fins que ho fa, que permet a l'empresa conèixer l'experiència de client dels seus usuaris i millorar-la.

       
  • 3052854   marcador social  marcador social
     
       
    • marcador social, n m
    • es marcador social, n m
    • fr partage de signets, n m
    • en social bookmarking, n

    Mitjà de comunicació social que permet a l'usuari emmagatzemar, compartir i classificar enllaços a internet.

    Nota: Una plataforma de servei de marcadors socials és Delicious.

       
  • 3538165   màrqueting d'afiliació  màrqueting d'afiliació
     
       
    • màrqueting d'afiliació, n m
    • es marketing de afiliados, n m
    • fr marketing d'affiliation, n m
    • en affiliate marketing, n

    Tècnica de màrqueting consistent a promoure productes o serveis fent-ne publicitat a través de plataformes web o aplicacions alienes, a les quals es paga una comissió cada cop que un usuari interacciona amb l'espai publicitari inserit.

       
  • 3453719   màrqueting d'entrada  màrqueting d'entrada
     
       
    • màrqueting d'entrada, n m
    • es inbound marketing, n m
    • es marketing de atracción, n m
    • es marketing de llegada, n m
    • fr marketing entrant, n m
    • en inbound marketing, n

    Conjunt d'accions de màrqueting no intrusives basades en l'ús combinat de diferents tècniques, especialment l'optimització natural, el màrqueting de cercadors, el màrqueting de continguts i les xarxes socials, que té per objectiu captar l'interès dels usuaris i atraure'ls com a clients, sense necessitat d'anar-los a buscar directament.

       
  • 3052892   màrqueting de cercadors  màrqueting de cercadors
     
       
    • màrqueting de cercadors, n m
    • SEM, n m sigla
    • es marketing en motores de búsqueda, n m
    • es SEM, n m sigla
    • fr marketing de la recherche, n m
    • fr marketing des moteurs de recherche, n m
    • en search engine marketing, n
    • en search marketing, n
    • en SEM, n sigla
    • en SM, n sigla

    Conjunt d'estratègies de màrqueting destinades a millorar la visibilitat i augmentar el trànsit d'un lloc web o d'un altre recurs digital per mitjà dels cercadors.

    Nota: La sigla SEM correspon a l'equivalent anglès search engine marketing.

    Nota: Són estratègies de màrqueting de cercadors l'optimització natural (SEO) i l'optimització publicitària (SEA).

    Nota: Alguns autors associen la denominació màrqueting de cercadors amb l'optimització publicitària.

       
  • 3052873   màrqueting de continguts  màrqueting de continguts
     
       
    • màrqueting de continguts, n m
    • es content marketing, n m
    • es marketing de contenidos, n m
    • fr marketing de contenu, n m
    • fr marketing de contenus, n m
    • en content marketing, n

    Estratègia de màrqueting consistent a crear i difondre continguts rellevants per al públic objectiu d'una marca, amb la finalitat de captar la seva atenció i mantenir o crear una comunitat afí a la marca.

    Nota: És màrqueting de continguts, per exemple, la creació al web d'una empresa de roba infantil d'un espai amb informació sobre l'evolució i la cura dels infants, o, en el cas d'una empresa de llet, l'obertura d'un canal de vídeos a Internet amb informació sobre la llet i amb receptes i consells de cuina en què s'utilitzi aquest producte.

       
  • 3052893   màrqueting de mitjans socials  màrqueting de mitjans socials
     
       
    • màrqueting de mitjans socials, n m
    • es marketing en medios sociales, n m
    • es mercadotecnia en medios sociales, n f
    • fr marketing dans les médias sociaux, n m
    • fr marketing des médias sociaux, n m
    • en social medial marketing, n

    Màrqueting digital que basa l'estratègia de comunicació en l'ús dels mitjans socials.

       
  • 3052894   màrqueting digital  màrqueting digital
     
       
    • màrqueting digital, n m
    • màrqueting electrònic, n m sin. compl.
    • es marketing digital, n m
    • es marketing electrónico, n m
    • es mercadotecnia digital, n f
    • es mercadotecnia electrónica, n f
    • fr marketing digital, n m
    • fr marketing électronique, n m
    • fr marketing numérique, n m
    • en digital marketing, n

    Màrqueting que se serveix de les tecnologies de la informació i la comunicació.

    Nota: El màrqueting per internet i el màrqueting mòbil són tipus de màrqueting digital.

       
  • 3052894   màrqueting electrònic  màrqueting electrònic
     
       
    • màrqueting digital, n m
    • màrqueting electrònic, n m sin. compl.
    • es marketing digital, n m
    • es marketing electrónico, n m
    • es mercadotecnia digital, n f
    • es mercadotecnia electrónica, n f
    • fr marketing digital, n m
    • fr marketing électronique, n m
    • fr marketing numérique, n m
    • en digital marketing, n

    Màrqueting que se serveix de les tecnologies de la informació i la comunicació.

    Nota: El màrqueting per internet i el màrqueting mòbil són tipus de màrqueting digital.

       
  • 3052896   màrqueting en línia  màrqueting en línia
     
       
    • màrqueting per internet, n m
    • màrqueting en línia, n m sin. compl.
    • es marketing en línea, n m
    • es marketing por internet, n m
    • es mercadotecnia en línea, n f
    • es mercadotecnia por internet, n f
    • fr marketing en ligne, n m
    • fr marketing sur internet, n m
    • en internet marketing, n
    • en online marketing, n

    Màrqueting digital que té internet com a mitjà d'actuació.