Ret de telecomunicacions que transmet de senhals d'àudio e de donadas e que prepausa a mai de servicis addicionals, coma per exemple la deteccion d'errors, la seguretat e transmission de messatges garantidas.
Xarxa de telecomunicacions que transmet senyals d'àudio i dades i ofereix a més serveis addicionals, com ara detecció d'errors, seguretat i lliurament de missatges garantit.
Nota: La sigla proven de l'anglés value added network.
Nota: La sigla prové de l'anglès value added network.
Veïcul equipat amb de sistèmas de comunicacion connectats a una ret telematica, generalament Internet, e a de basas de donadas especificas sus la circulacion.
Vehicle equipat amb sistemes de comunicació connectats a una xarxa telemàtica, generalment Internet, i a bases de dades específiques sobre trànsit.
Veïcul equipat amb un sistèma de posicionament global e un dispositiu que permet de fixar lo camin melhor per tal d'arribar a la destinacion causida.
Vehicle equipat amb un sistema de posicionament global i un dispositiu que permet de fixar la ruta adequada per tal d'arribar a la destinació escollida.
Veïcul equipat amb de sistèmas de comunicacion connectats a de sistèmas de contraròtle, d'informacion e de seguretat de circulacion, que permeton al conductor d'escambiar d'informacion sus sa posicion.
Vehicle equipat amb sistemes de comunicació connectats a sistemes de control, d'informació i de seguretat de trànsit, que permeten al seu conductor d'intercanviar informació sobre la seva posició.
Sit web ont son presentats de produches e de servicis en linha a fin que los internautes pòscan causir çò que volen crompar per de mejans telematics.
Lloc web on es presenten productes i serveis en línia amb la finalitat que els internautes seleccionin els que volen adquirir per mitjans telemàtics.
Estudi sincronic que la tòca es de determinar les necessitats d'informacion dels membres d'una entrepresa o d'una organizacion e d'identificar las fonts que se pòdon emplegar per las satisfar.
Estudi sincrònic l'objectiu del qual és determinar les necessitats d'informació dels membres d'una empresa o una organització i identificar les fonts que es poden utilitzar per a satisfer-les.
Estudi sincronic que son objectiu es d'analisar e avalorar la política, la gestion e la planificacion de la comunicacion d'una entrepresa o una organizacion.
Estudi sincrònic l'objectiu del qual és analitzar i avaluar la política, la gestió i la planificació de la comunicació d'una empresa o una organització.