Context bibliogràfic del terme entorn virtual

   

5

  • ca

    En els entorns virtuals no es distingeix entre l'obra i l'espai artístic. En aquesta petita habitació tenim tres monocroms penjats a la paret.

    ca

    I el que realment volíem fer és això, i ho vam fer tornant a començar i dient: "Entesos. Deixem estar la metàfora de l'espai físic i intentem buscar les propietats específiques dels entorns virtuals".

    Fitxa bibliogràfica: 2002 Parés, Narcís NO DEFINIT NO DEFINIT Text complet artnodes_1_cat_pares.doc NO DEFINIT En línia 1695-5951 Des. 1 ARTNODES Una estratègia basada en la interacció per a aplicacions de realitat virtual Ponència http://www.uoc.edu/artnodes/cat/art/ilustrat_pares0902/ilustrat_pares0902.html

  • es

    Y, de hecho, creíamos que en la realidad virtual estos espacios de tránsito probablemente desaparecerían, porque nos trasladamos de un lugar a otro, quizá enlazando con entornos distintos o como sea. Imagen 8. En los entornos virtuales no se distingue entre la obra y el espacio artístico. En esta pequeña habitación tenemos tres monocromos colgados en la pared.

    es

    Y lo que realmente queríamos era hacer eso, y lo hicimos empezando de nuevo y diciendo: "De acuerdo. Vamos a olvidar esta metáfora del espacio físico e intentemos buscar las propiedades específicas de los entornos virtuales". Imagen 10. La realidad virtual, cuando abandona la imitación del mundo físico, también puede llegar a ser una forma de experimentar conceptos matemáticos, como el espacio cartesiano.

    Fitxa bibliogràfica: 2002 Parés, Narcís NO DEFINIT NO DEFINIT Text complet artnodes_1_esp_pares.doc NO DEFINIT En línia 1695-5951 Des. 1 ARTNODES Una estrategia basada en la interacción para aplicaciones de realidad virtual Ponència http://www.uoc.edu/artnodes/esp/art/ilustrat_pares0902/ilustrat_pares0902.html