Cercaterm
Cercador del conjunt de fitxes terminològiques que el TERMCAT posa a disposició pública.
Si necessites més informació, et pots adreçar al Servei de Consultes (cal que t'hi registris prèviament).
Resultats per a la cerca "Cost per mil" dins totes les àrees temàtiques
<Empresa > Comunicació empresarial>
La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1
Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.
- ca cost per mil, n m
- ca CPM, n m sigla
- es coste por mil
- es CPM sigla
- fr coût au mille
- fr coût per mille
- en cost per thousand
- en CPM [US] sigla
- en CPT [GB] sigla
<Comunicació empresarial > Comunicació > Publicitat > Mitjans>
Definició
<Empresa > Màrqueting. Comercialització > Màrqueting digital>
La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Terminologia de màrqueting digital [en línia]. 2a ed. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 2017. (Diccionaris en Línia)
<http://www.termcat.cat/ca/diccionaris-en-linia/185/>
- ca cost per mil, n m
- ca CPM, n m sigla
- es coste por mil, n m
- es CPM, n m sigla
- fr coût par mille, n m
- fr coût par mille impressions, n m
- fr CPM, n m sigla
- en cost per mille, n
- en cost per thousand, n
- en CPM, n
<Màrqueting digital > Estratègies i tècniques>
Definició
<TIC > Àmbit: Economia i empresa>
La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Terminologia de màrqueting digital [en línia]. 2a ed. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 2017. (Diccionaris en Línia)
<http://www.termcat.cat/ca/diccionaris-en-linia/185/>
- ca cost per mil, n m
- ca CPM, n m sigla
- es coste por mil, n m
- es CPM, n m sigla
- fr coût par mille, n m
- fr coût par mille impressions, n m
- fr CPM, n m sigla
- en cost per mille, n
- en cost per thousand, n
- en CPM, n
<Màrqueting digital > Estratègies i tècniques>
Definició
<Empresa > Màrqueting. Comercialització>
La informació d'aquesta fitxa procedeix de la Neoloteca, el diccionari en línia de termes normalitzats pel Consell Supervisor:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Neoloteca [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 1999-2024.
<http://www.termcat.cat/neoloteca/>
A la Neoloteca trobareu informació més detallada dels termes, que inclou:
- Els criteris que s'han tingut en compte per a l'aprovació de la forma catalana proposada (des del 2011).
- El motiu de normalització dels termes i el tipus de formació lèxica de la denominació aprovada (des del 2018).
- ca cost per mil, n m
- ca CPM, n m sigla
- es coste por mil, n m
- es CPM, n m sigla
- fr coût par mille, n m
- fr coût par mille impressions, n m
- fr CPM, n m sigla
- en cost per mille, n
- en cost per thousand, n
- en CPM, n
<Empresa > Màrqueting. Comercialització>
Definició
<Comunicació > Publicitat>
La informació d'aquesta fitxa procedeix de la Neoloteca, el diccionari en línia de termes normalitzats pel Consell Supervisor:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Neoloteca [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 1999-2024.
<http://www.termcat.cat/neoloteca/>
A la Neoloteca trobareu informació més detallada dels termes, que inclou:
- Els criteris que s'han tingut en compte per a l'aprovació de la forma catalana proposada (des del 2011).
- El motiu de normalització dels termes i el tipus de formació lèxica de la denominació aprovada (des del 2018).
- ca cost per mil, n m
- ca CPM, n m sigla
- es coste por mil, n m
- es CPM, n m sigla
- fr coût par mille, n m
- fr coût par mille impressions, n m
- fr CPM, n m sigla
- en cost per mille, n
- en cost per thousand, n
- en CPM, n
<Comunicació > Publicitat>