Back to top

Cercaterm

Cercador del conjunt de fitxes terminològiques que el TERMCAT posa a disposició pública. 

Si necessites més informació, et pots adreçar al Servei de Consultes (cal que t'hi registris prèviament).

 

Resultats per a la cerca "Cost per mil" dins totes les àrees temàtiques

cost per mil cost per mil

<Empresa > Comunicació empresarial>

Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  cost per mil, n m
  • ca  CPM, n m sigla
  • es  coste por mil
  • es  CPM sigla
  • fr  coût au mille
  • fr  coût per mille
  • en  cost per thousand
  • en  CPM [US] sigla
  • en  CPT [GB] sigla

<Comunicació empresarial > Comunicació > Publicitat > Mitjans>

Definició
Cost d'arribar a mil persones del públic objectiu d'una campanya publicitària.
cost per mil cost per mil

<Empresa > Màrqueting. Comercialització > Màrqueting digital>

Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Terminologia de màrqueting digital [en línia]. 2a ed. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 2017. (Diccionaris en Línia)
<http://www.termcat.cat/ca/diccionaris-en-linia/185/>

  • ca  cost per mil, n m
  • ca  CPM, n m sigla
  • es  coste por mil, n m
  • es  CPM, n m sigla
  • fr  coût par mille, n m
  • fr  coût par mille impressions, n m
  • fr  CPM, n m sigla
  • en  cost per mille, n
  • en  cost per thousand, n
  • en  CPM, n

<Màrqueting digital > Estratègies i tècniques>

Definició
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga per cada mil vegades que es mostra l'espai objecte de publicitat.
cost per mil cost per mil

<TIC > Àmbit: Economia i empresa>

Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Terminologia de màrqueting digital [en línia]. 2a ed. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 2017. (Diccionaris en Línia)
<http://www.termcat.cat/ca/diccionaris-en-linia/185/>

  • ca  cost per mil, n m
  • ca  CPM, n m sigla
  • es  coste por mil, n m
  • es  CPM, n m sigla
  • fr  coût par mille, n m
  • fr  coût par mille impressions, n m
  • fr  CPM, n m sigla
  • en  cost per mille, n
  • en  cost per thousand, n
  • en  CPM, n

<Màrqueting digital > Estratègies i tècniques>

Definició
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga per cada mil vegades que es mostra l'espai objecte de publicitat.
cost per mil cost per mil

<Empresa > Màrqueting. Comercialització>

Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de la Neoloteca, el diccionari en línia de termes normalitzats pel Consell Supervisor:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Neoloteca [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 1999-2024.
<http://www.termcat.cat/neoloteca/>
A la Neoloteca trobareu informació més detallada dels termes, que inclou:

- Els criteris que s'han tingut en compte per a l'aprovació de la forma catalana proposada (des del 2011).
- El motiu de normalització dels termes i el tipus de formació lèxica de la denominació aprovada (des del 2018).

  • ca  cost per mil, n m
  • ca  CPM, n m sigla
  • es  coste por mil, n m
  • es  CPM, n m sigla
  • fr  coût par mille, n m
  • fr  coût par mille impressions, n m
  • fr  CPM, n m sigla
  • en  cost per mille, n
  • en  cost per thousand, n
  • en  CPM, n

<Empresa > Màrqueting. Comercialització>

Definició
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga per cada mil vegades que es mostra l'espai objecte de publicitat.
cost per mil cost per mil

<Comunicació > Publicitat>

Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de la Neoloteca, el diccionari en línia de termes normalitzats pel Consell Supervisor:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Neoloteca [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 1999-2024.
<http://www.termcat.cat/neoloteca/>
A la Neoloteca trobareu informació més detallada dels termes, que inclou:

- Els criteris que s'han tingut en compte per a l'aprovació de la forma catalana proposada (des del 2011).
- El motiu de normalització dels termes i el tipus de formació lèxica de la denominació aprovada (des del 2018).

  • ca  cost per mil, n m
  • ca  CPM, n m sigla
  • es  coste por mil, n m
  • es  CPM, n m sigla
  • fr  coût par mille, n m
  • fr  coût par mille impressions, n m
  • fr  CPM, n m sigla
  • en  cost per mille, n
  • en  cost per thousand, n
  • en  CPM, n

<Comunicació > Publicitat>

Definició
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga per cada mil vegades que es mostra l'espai objecte de publicitat.