Back to top
narrativa de marca narrativa de marca

  • ca  narrativa de marca, n f
  • ca  relat de marca, n m
  • es  storytelling, n m
  • fr  mise en récit, n f
  • fr  storytelling, n m
  • en  brand storytelling, n
  • en  storytelling, n

Definició
Recurs creatiu consistent a explicar una història real o de ficció que reflecteixi els valors d'una marca, amb l'objectiu d'establir un vincle emocional amb el públic objectiu i fer-li arribar de manera eficaç un missatge determinat.
narrativa transmèdia narrativa transmèdia

  • ca  narrativa transmèdia, n f
  • es  narración transmedia, n f
  • es  narrativa transmedia, n f
  • fr  mise en récit transmédia, n f
  • fr  narration transmédia, n f
  • fr  transmédia, n m
  • en  transmedia, n
  • en  transmedia narrative, n
  • en  transmedia storytelling, n
  • en  crossmedia, n sin. compl.

Definició
Tècnica consistent a comunicar una història a través de diversos mitjans, expandint-ne el contingut segons les característiques i les possibilitats d'interacció de cada mitjà i amb les aportacions dels usuaris, de tal manera que l'univers narratiu complet es construeix amb la suma de tots aquests continguts.
  • ca  natiu -iva, adj
  • es  nativo -va, adj
  • fr  natif -ive, adj
  • en  native, adj

Definició
Dit de l'aplicació o el programa que han estat específicament dissenyats per a ser executats en una plataforma concreta.
  • ca  notificació, n f
  • es  notificación, n f
  • fr  notification, n f
  • en  notification, n

Definició
Avís que rep un usuari d'una xarxa social quan un altre usuari fa una acció que l'afecta.

Nota

  • Un usuari rep una notificació, per exemple, quan algú l'etiqueta en una fotografia o vídeo, deixa un comentari al seu mur o el convida a un esdeveniment.