Cercaterm
Cercador del conjunt de fitxes terminològiques que el TERMCAT posa a disposició pública.
Si necessites més informació, et pots adreçar al Servei de Consultes (cal que t'hi registris prèviament).
Resultats per a la cerca "creure" dins totes les àrees temàtiques
<Empresa > Màrqueting. Comercialització>

La informació d'aquesta fitxa procedeix de la Neoloteca, el diccionari en línia de termes normalitzats pel Consell Supervisor del TERMCAT.
Els termes normalitzats han estat objecte d'un estudi exhaustiu que en garanteix l'adequació terminològica i s'han sotmès a l'aprovació del Consell Supervisor, un òrgan permanent i col·legiat amb representants de l'Institut d'Estudis Catalans i el TERMCAT, i especialistes dels diversos àmbits del coneixement.
- ca raó per creure, n f
- es razón para creer, n f
- fr justificatif, n m
- fr support de la promesse, n m
- en reason to believe, n
- en RTB, n sigla
<Empresa > Màrqueting. Comercialització>
Definició
<Empresa > Màrqueting. Comercialització > Brànding>

GARCÍA SOLER, Jordi. Diccionari de brànding verbal [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 2022. (Diccionaris en Línia)
<https://www.termcat.cat/ca/diccionaris-en-linia/307>
- ca raó per creure, n f
- es razón para creer
- fr justificatif
- fr support de la promesse
- en reason to believe
- en RTB
<Brànding > Brànding > Conceptes generals>