cost per mil
cost per mil
La informació d'aquesta fitxa procedeix de la Neoloteca, el diccionari en línia de termes normalitzats pel Consell Supervisor:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Neoloteca [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 1999-2024.
<http://www.termcat.cat/neoloteca/>
A la Neoloteca trobareu informació més detallada dels termes, que inclou:
- Els criteris que s'han tingut en compte per a l'aprovació de la forma catalana proposada (des del 2011).
- El motiu de normalització dels termes i el tipus de formació lèxica de la denominació aprovada (des del 2018).
- ca cost per mil, n m
- ca CPM, n m sigla
- es coste por mil, n m
- es CPM, n m sigla
- fr coût par mille, n m
- fr coût par mille impressions, n m
- fr CPM, n m sigla
- en cost per mille, n
- en cost per thousand, n
- en CPM, n
<Empresa > Màrqueting. Comercialització>, <Comunicació > Publicitat>
Definició
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga per cada mil vegades que es mostra l'espai objecte de publicitat.