Back to top
Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de la Neoloteca, el diccionari en línia de termes normalitzats pel Consell Supervisor:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Neoloteca [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 1999-2024.
<http://www.termcat.cat/neoloteca/>
A la Neoloteca trobareu informació més detallada dels termes, que inclou:

- Els criteris que s'han tingut en compte per a l'aprovació de la forma catalana proposada (des del 2011).
- El motiu de normalització dels termes i el tipus de formació lèxica de la denominació aprovada (des del 2018).

  • ca  cost per mil, n m
  • ca  CPM, n m sigla
  • es  coste por mil, n m
  • es  CPM, n m sigla
  • fr  coût par mille, n m
  • fr  coût par mille impressions, n m
  • fr  CPM, n m sigla
  • en  cost per mille, n
  • en  cost per thousand, n
  • en  CPM, n

<Empresa > Màrqueting. Comercialització>, <Comunicació > Publicitat>

Definició
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga per cada mil vegades que es mostra l'espai objecte de publicitat.