client simulat | clienta simulada
client simulat | clienta simulada
La informació d'aquesta fitxa procedeix de la Neoloteca, el diccionari en línia de termes normalitzats pel Consell Supervisor:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Neoloteca [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 1999-2024.
<http://www.termcat.cat/neoloteca/>
A la Neoloteca trobareu informació més detallada dels termes, que inclou:
- Els criteris que s'han tingut en compte per a l'aprovació de la forma catalana proposada (des del 2011).
- El motiu de normalització dels termes i el tipus de formació lèxica de la denominació aprovada (des del 2018).
- ca client simulat | clienta simulada, n m, f
- es cliente espía | clienta espía, n m, f
- es cliente fantasma | clienta fantasma, n m, f
- es cliente incógnito | clienta incógnita, n m, f
- es cliente misterioso | clienta misteriosa, n m, f
- es cliente simulado | clienta simulada, n m, f
- es inspector de incógnito | inspectora de incógnito, n m, f
- fr acheteur mystérieux | acheteuse mystérieuse, n m, f
- fr client mystère | cliente mystère, n m, f
- fr client simulé | cliente simulée, n m, f
- fr faux client | fausse cliente, n m, f
- fr visiteur mystère | visiteuse mystère, n m, f
- en mystery consumer, n
- en mystery customer, n
- en mystery shopper, n
- en secret shopper, n
<Empresa > Màrqueting. Comercialització>
Definició
Persona que, en el marc d'una investigació de mercat, es fa passar per client i fa accions de compra o sol·licitud de béns o serveis, a petició de la mateixa empresa on les fa o d'un òrgan supervisor, amb la finalitat d'obtenir informació relacionada amb els estàndards de qualitat.
Nota
- La tècnica d'investigació de mercat en què intervé un client simulat és la simulació de compra.