Back to top
Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  gran magatzem, n m
  • ca  grans magatzems, n m pl
  • es  gran almacén
  • fr  grand magasin
  • en  department store

<Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting > Distribució i venda>

Definició
Establiment comercial de venda al detall en règim d'autoservei o assistida per dependents, dividit en departaments i seccions i amb un assortiment ampli i profund, sobretot en equipament de la persona i de la llar, que també ofereix als clients serveis complementaris, com ara aparcament, servei postvenda o transport de mercaderies.