Back to top
Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  argumentari, n m
  • es  argumentario
  • es  folleto de ventas
  • en  sales folder

<Comunicació empresarial > Comunicació > Publicitat > Producció>, <Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting > Distribució i venda>

Definició
Material il·lustrat que s'utilitza per a informar els canals de distribució de les característiques més destacades d'un producte, com ara la seva formulació, formats, opcions, prestacions, ús, unitats de venda, avantatges competitius, preus, campanya publicitària, promocions, etc.

Nota

  • És molt utilitzat pels venedors com a suport argumental en l'activitat de venda. Sol ser un imprès, generalment desplegable, de gran format i amb un disseny vistós. Actualment també s'utilitza en format CD-ROM.