Back to top
animació del punt de venda animació del punt de venda

Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  animació del punt de venda, n f
  • es  animación del punto de venta
  • en  point of sale animation

<Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting > Distribució i venda>

Definició
Conjunt de mitjans i tècniques que tenen l'objectiu de dinamitzar un punt de venda per crear una atmosfera atractiva per als clients i augmentar les vendes de l'establiment o d'una marca que hi organitza alguna acció de promoció.

Nota

  • L'animació del punt de venda es pot aconseguir per mitjà de degustacions, demostracions, concursos, lliuraments de mostres gratuïtes, presència de personatges famosos, actuacions d'artistes, la publicitat en el punt de venda, l'ambientació musical, etc.