enquesta de coincidència
enquesta de coincidència
La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1
Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.
- ca enquesta de coincidència, n f
- es encuesta coincidental
- fr enquête coincidentale
- fr enquête coincidentel
- fr enquête coïncidentielle
- fr enquête en simultané
- fr méthode coïncidentale
- en coincidental survey
<Comunicació empresarial > Comunicació > Publicitat > Mitjans>
Definició
Enquesta telefònica duta a terme durant l'emissió d'un programa de ràdio o de televisió per a conèixer el comportament de l'enquestat, com a teleespectador o radiooient, en el mateix moment en què es fa l'enquesta.