Back to top
campanya d'intriga campanya d'intriga

Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  campanya d'intriga, n f
  • ca  campanya de suspens, n f
  • es  campaña de intriga
  • fr  aguichage
  • fr  campagne à énigme
  • en  teaser campaign

<Comunicació empresarial > Comunicació > Publicitat > Creació > Ideació>

Definició
Campanya publicitària que pretén cridar l'atenció i despertar la curiositat o aconseguir notorietat, per mitjà de la difusió inicial de missatges incomplets que prenen sentit en períodes successius fins a la seva resolució final.

Nota

  • Els anuncis inicials de les campanyes d'intriga solen ometre el nom de la marca o del producte que s'anuncia.