Back to top
Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  ambigüitat, n f
  • ca  amfibòlia, n f sin. compl.
  • ca  amfibologia, n f sin. compl.
  • es  ambigüedad
  • es  anfibología
  • en  ambiguity
  • en  amphibology

<Comunicació empresarial > Comunicació>, <Comunicació empresarial > Comunicació > Publicitat > Creació > Redacció>

Definició
Fenomen pel qual poden assignar-se diverses descripcions estructurals sintàctiques o diverses interpretacions semàntiques a una oració o a un mot.

Nota

  • L'ambigüitat es pot utilitzar com a recurs retòric o pot ser un defecte de l'exposició del missatge.