Back to top
Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  venda, n f
  • es  venta
  • en  sale
  • en  selling

<Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting > Distribució i venda>, <Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting > Consum>

Definició
Cessió d'un actiu material o immaterial o prestació d'un servei, a canvi d'una contraprestació, generalment en diners.

Nota

  • En el cas de productes tangibles, la venda implica el traspàs de propietat; en el cas de serveis, no hi ha traspàs de propietat sinó que l'usuari paga per l'ús i/o gaudi del servei.