Back to top
Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  hora punta, n f
  • es  hora punta
  • es  prime time
  • fr  heure de plus grande écoute
  • fr  heure de pointe
  • fr  heures de grande écoute
  • fr  période de pointe
  • fr  prime time
  • en  peak time
  • en  prime time

<Comunicació empresarial > Comunicació > Publicitat > Mitjans > Mitjans de comunicació de massa>

Definició
Franja horària de major audiència d'un suport televisiu o radiofònic.

Nota

  • Pel que fa a la compra de temps publicitari, és la franja horària més cara.