Back to top
Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  etiqueta, n f
  • es  etiqueta
  • en  label

<Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting > Producte>, <Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting > Consum>

Definició
Paper, plàstic, etc., que s'uneix a un producte, o a l'envàs, a fi de facilitar-ne la identificació i de donar informació sobre la quantitat, la composició, les característiques, l'aplicació, l'ús, la conservació, el preu, etc.