Back to top
Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  compra, n f
  • ca  adquisició, n f sin. compl.
  • es  adquisición
  • es  compra
  • en  acquisition
  • en  purchase

<Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting > Distribució i venda>, <Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting > Consum>

Definició
Consecució d'un actiu material, d'un actiu immaterial o d'un servei a canvi d'una contraprestació, generalment en diners.