Back to top
auditoria de comunicació auditoria de comunicació

Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  auditoria de comunicació, n f
  • es  auditoría de comunicación
  • fr  audit de communication
  • en  communication audit

<Comunicació empresarial > Comunicació>, <Comunicació empresarial > Comunicació > Relacions públiques>

Definició
Estudi sincrònic l'objectiu del qual és l'anàlisi i avaluació de la política, gestió i planificació de la comunicació d'una organització.

Nota

  • L'auditoria de comunicació pot tenir un abast global, de manera que comprengui tots els processos comunicatius de l'organització, o un abast parcial (auditoria de comunicació interna, auditoria de comunicació externa, auditoria de comunicació corporativa, etc.).