Back to top
Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de la Neoloteca, el diccionari en línia de termes normalitzats pel Consell Supervisor del TERMCAT.

Els termes normalitzats han estat objecte d'un estudi exhaustiu que en garanteix l'adequació terminològica i s'han sotmès a l'aprovació del Consell Supervisor, un òrgan permanent i col·legiat amb representants de l'Institut d'Estudis Catalans i el TERMCAT, i especialistes dels diversos àmbits del coneixement.

  • ca  consum proactiu, n m
  • es  prosumerismo
  • fr  proconsommateurisme
  • fr  prosumerisme
  • it  prosumerismo
  • en  prosumerism

<Empresa > Producció>

Definició
Consum que es caracteritza per la participació activa del client en el disseny, la creació, la millora i la difusió dels béns, serveis o continguts d'informació que consumeix.

Nota

  • Una de les eines que han contribuït notablement al foment del consum proactiu és el web 2.0, atès que facilita l'intercanvi i la cooperació entre el productor i el consumidor.