Back to top

Cercaterm

Cercador del conjunt de fitxes terminològiques que el TERMCAT posa a disposició pública. 

Si necessites més informació, et pots adreçar al Servei de Consultes (cal que t'hi registris prèviament).

 

Resultats per a la cerca "marketing" dins totes les àrees temàtiques

comercialització comercialització

<Empresa > Comunicació empresarial>

Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  comercialització, n f
  • es  comercialización
  • fr  commercialisation
  • en  commercialization
  • en  marketing

<Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting > Distribució i venda>

Definició
Conjunt d'activitats comercials dutes a terme per una empresa.
comercialització comercialització

<Economia. Empresa>

Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari d'economia i empresa. Barcelona: Dossier Econòmic de Catalunya, 2000. 263 p.

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  comercialització, n f
  • es  comercialización
  • en  commercialization
  • en  marketing

<Economia i empresa>

Definició
Conjunt d'activitats comercials dutes a terme per una empresa.
màrqueting màrqueting

<Empresa > Màrqueting. Comercialització>

Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de la Neoloteca, el diccionari en línia de termes normalitzats pel Consell Supervisor:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Neoloteca [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 1999-2024.
<http://www.termcat.cat/neoloteca/>
A la Neoloteca trobareu informació més detallada dels termes, que inclou:

- Els criteris que s'han tingut en compte per a l'aprovació de la forma catalana proposada (des del 2011).
- El motiu de normalització dels termes i el tipus de formació lèxica de la denominació aprovada (des del 2018).

  • ca  màrqueting, n m
  • es  marketing
  • es  mercadotecnia
  • fr  marketing
  • fr  mercatique
  • en  marketing

<Empresa > Màrqueting. Comercialització>

Definició
Aplicació d'un conjunt de tècniques planificades, coherents i dinàmiques de gestió empresarial per a obtenir un procés eficient de producció, distribució i venda de productes o de serveis.
màrqueting màrqueting

<Empresa > Comunicació empresarial>

Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  màrqueting, n m
  • es  marketing
  • es  mercadología
  • es  mercadotecnia
  • fr  marketing
  • fr  mercatique
  • en  marketing

<Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting>

Definició
Filosofia de gestió i direcció d'empresa l'objectiu de la qual és oferir productes i determinar-ne la distribució, el preu i la comunicació més adequats per promoure'n l'intercanvi entre l'empresa i els individus de manera satisfactòria per a ambdues parts.
màrqueting màrqueting

<Economia. Empresa>

Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari d'economia i empresa. Barcelona: Dossier Econòmic de Catalunya, 2000. 263 p.

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  màrqueting, n m
  • es  marketing
  • es  mercadología
  • es  mercadotecnia
  • en  marketing

<Economia i empresa>

Definició
Filosofia de gestió i direcció d'empresa l'objectiu de la qual és oferir productes i determinar-ne la distribució, el preu i la comunicació més adequats per promoure'n l'intercanvi entre l'empresa i els individus de manera satisfactòria per a ambdues parts.
màrqueting màrqueting

<Sociologia i ciències socials>

Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de sociologia i ciències socials [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 2019-2023. (Diccionaris en Línia)
<http://www.termcat.cat/ca/diccionaris-en-linia/269>

  • ca  màrqueting, n m
  • es  marketing, n m
  • es  mercadotecnia, n f
  • fr  marketing, n m
  • fr  mercatique, n f
  • en  marketing, n

<Estructura econòmica i política > Economia i sistemes socioeconòmics > Mercat i sistema de preus>, <Lleure i consum > Estils de vida, moda i consum>

Definició
Aplicació d'un conjunt de tècniques planificades, coherents i dinàmiques de gestió empresarial per a obtenir un procés eficient de producció, distribució i venda de productes o de serveis.
màrqueting màrqueting

<Economia. Empresa>

Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de sociologia i ciències socials [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 2019-2023. (Diccionaris en Línia)
<http://www.termcat.cat/ca/diccionaris-en-linia/269>

  • ca  màrqueting, n m
  • es  marketing, n m
  • es  mercadotecnia, n f
  • fr  marketing, n m
  • fr  mercatique, n f
  • en  marketing, n

<Estructura econòmica i política > Economia i sistemes socioeconòmics > Mercat i sistema de preus>

Definició
Aplicació d'un conjunt de tècniques planificades, coherents i dinàmiques de gestió empresarial per a obtenir un procés eficient de producció, distribució i venda de productes o de serveis.