Back to top

Cercaterm

We offer open access to our TERMCAT term records, which can be explored using our Cercaterm search tool.

If you require more details, please contact our Queries Service (you must register). 

Results for "marketing" in all thematic areas

comercialització comercialització

<Empresa > Comunicació empresarial>

Source term image

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  comercialització, n f
  • es  comercialización
  • fr  commercialisation
  • en  commercialization
  • en  marketing

<Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting > Distribució i venda>

Definition
Conjunt d'activitats comercials dutes a terme per una empresa.
comercialització comercialització

<Economia. Empresa>

Source term image

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari d'economia i empresa. Barcelona: Dossier Econòmic de Catalunya, 2000. 263 p.

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  comercialització, n f
  • es  comercialización
  • en  commercialization
  • en  marketing

<Economia i empresa>

Definition
Conjunt d'activitats comercials dutes a terme per una empresa.
màrqueting màrqueting

<Empresa > Màrqueting. Comercialització>

Source term image

La informació d'aquesta fitxa procedeix de la Neoloteca, el diccionari en línia de termes normalitzats pel Consell Supervisor:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Neoloteca [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 1999-2024.
<http://www.termcat.cat/neoloteca/>
A la Neoloteca trobareu informació més detallada dels termes, que inclou:

- Els criteris que s'han tingut en compte per a l'aprovació de la forma catalana proposada (des del 2011).
- El motiu de normalització dels termes i el tipus de formació lèxica de la denominació aprovada (des del 2018).

  • ca  màrqueting, n m
  • es  marketing
  • es  mercadotecnia
  • fr  marketing
  • fr  mercatique
  • en  marketing

<Empresa > Màrqueting. Comercialització>

Definition
Aplicació d'un conjunt de tècniques planificades, coherents i dinàmiques de gestió empresarial per a obtenir un procés eficient de producció, distribució i venda de productes o de serveis.
màrqueting màrqueting

<Empresa > Comunicació empresarial>

Source term image

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  màrqueting, n m
  • es  marketing
  • es  mercadología
  • es  mercadotecnia
  • fr  marketing
  • fr  mercatique
  • en  marketing

<Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting>

Definition
Filosofia de gestió i direcció d'empresa l'objectiu de la qual és oferir productes i determinar-ne la distribució, el preu i la comunicació més adequats per promoure'n l'intercanvi entre l'empresa i els individus de manera satisfactòria per a ambdues parts.
màrqueting màrqueting

<Economia. Empresa>

Source term image

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari d'economia i empresa. Barcelona: Dossier Econòmic de Catalunya, 2000. 263 p.

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  màrqueting, n m
  • es  marketing
  • es  mercadología
  • es  mercadotecnia
  • en  marketing

<Economia i empresa>

Definition
Filosofia de gestió i direcció d'empresa l'objectiu de la qual és oferir productes i determinar-ne la distribució, el preu i la comunicació més adequats per promoure'n l'intercanvi entre l'empresa i els individus de manera satisfactòria per a ambdues parts.
màrqueting màrqueting

<Sociologia i ciències socials>

Source term image

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de sociologia i ciències socials [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 2019-2023. (Diccionaris en Línia)
<http://www.termcat.cat/ca/diccionaris-en-linia/269>

  • ca  màrqueting, n m
  • es  marketing, n m
  • es  mercadotecnia, n f
  • fr  marketing, n m
  • fr  mercatique, n f
  • en  marketing, n

<Estructura econòmica i política > Economia i sistemes socioeconòmics > Mercat i sistema de preus>, <Lleure i consum > Estils de vida, moda i consum>

Definition
Aplicació d'un conjunt de tècniques planificades, coherents i dinàmiques de gestió empresarial per a obtenir un procés eficient de producció, distribució i venda de productes o de serveis.
màrqueting màrqueting

<Economia. Empresa>

Source term image

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de sociologia i ciències socials [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 2019-2023. (Diccionaris en Línia)
<http://www.termcat.cat/ca/diccionaris-en-linia/269>

  • ca  màrqueting, n m
  • es  marketing, n m
  • es  mercadotecnia, n f
  • fr  marketing, n m
  • fr  mercatique, n f
  • en  marketing, n

<Estructura econòmica i política > Economia i sistemes socioeconòmics > Mercat i sistema de preus>

Definition
Aplicació d'un conjunt de tècniques planificades, coherents i dinàmiques de gestió empresarial per a obtenir un procés eficient de producció, distribució i venda de productes o de serveis.