rendibilitat de la inversió en màrqueting
rendibilitat de la inversió en màrqueting
- ca rendibilitat de la inversió en màrqueting, n f
- ca ROI de màrqueting, n m
- es rendimiento de la inversión en marketing, n m
- es rentabilidad de la inversión en marketing, n f
- es rentabilidad de marketing, n f
- es retorno de inversión en marketing, n m
- es retorno de inversión en mercadeo, n m
- es ROI de marketing, n m sigla
- fr rendement de l'investissement en marketing, n m
- fr rendement de marketing, n m
- fr rendement du capital investi en marketing, n m
- fr retour sur investissement des actions marketing, n m
- fr ROI du marketing, n m sigla
- fr ROMI, n m sigla
- en marketing return on investment, n
- en marketing ROI, n
- en return on marketing investment, n
- en ROMI, n sigla
Definition
Relació entre el benefici net obtingut d'una acció o estratègia de màrqueting i el capital que s'hi ha invertit, expressada en percentatge.
Note
- La sigla ROI de la denominació ROI de màrqueting correspon a la denominació anglesa return on investment (en català, rendibilitat de la inversió).
- El càlcul de la rendibilitat de la inversió en màrqueting sol tenir en compte, a banda de l'impacte econòmic directe de la inversió (vendes directes obtingudes, per exemple), factors amb un benefici més intangible o més difícil de quantificar, com ara l'increment de seguidors al web o l'augment de resposta de l'usuari.