Back to top

Cercaterm

Buscador del conjunto de fichas terminológicas que TERMCAT pone a disposición pública. 

Si necesitan más información, pueden dirigirse al Servicio de Consultas (es necesario registrarse previamente)..

Resultados para la búsqueda "guió il·lustrat" dentro de todas las áreas temáticas

guió il·lustrat guió il·lustrat

<Arts > Cinema>

Fuente de la imagen del término

La informació d'aquesta fitxa, que ha estat cedida pel Gabinet de Terminologia del Servei Lingüístic de la Universitat de les Illes Balears, procedeix de l'obra següent:

UNIVERSITAT DE LES ILLES BALEARS. SERVEI LINGÜÍSTIC. GABINET DE TERMINOLOGIA. Lèxic bàsic de cinema: Català-castellà-francès-anglès. Palma: Universitat de les Illes Balears. Servei Lingüístic, 2009. (LB; 5)
ISBN 978-84-8384-099-3
<http://slg.uib.cat/digitalAssets/184/184158_LexicCinema.pdf>
Les dades originals poden haver estat actualitzades posteriorment pel Gabinet de Terminologia del Servei Lingüístic de la Universitat de les Illes Balears o, amb el seu vistiplau, pel TERMCAT.

  • ca  guió il·lustrat, n m
  • es  guión gráfico, n m
  • es  guión visualizado, n m
  • fr  scénarimage, n m
  • en  storyboard, n

<Cinema>

guió il·lustrat guió il·lustrat

<TIC > Àmbit: Oci i entreteniment>

Fuente de la imagen del término

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Terminologia dels videojocs [en línia]. 2a ed. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 2016. (Diccionaris en Línia)
<http://www.termcat.cat/ca/Diccionaris_En_Linia/9>

  • ca  guió il·lustrat, n m
  • es  storyboard
  • fr  scénarimage
  • fr  scénario illustré
  • en  storyboard
  • de  Storyboard

<Videojocs > Creació>

Definición
Guió constituït per vinyetes il·lustratives dels plans principals d'un videojoc, cadascuna de les quals va acompanyada generalment del text dels diàlegs o de la veu en off i d'altres anotacions tècniques relatives als efectes sonors o visuals.
guió il·lustrat guió il·lustrat

<Comunicació > Publicitat>

Fuente de la imagen del término

La informació d'aquesta fitxa procedeix de la Neoloteca, el diccionari en línia de termes normalitzats pel Consell Supervisor del TERMCAT.

Els termes normalitzats han estat objecte d'un estudi exhaustiu que en garanteix l'adequació terminològica i s'han sotmès a l'aprovació del Consell Supervisor, un òrgan permanent i col·legiat amb representants de l'Institut d'Estudis Catalans i el TERMCAT, i especialistes dels diversos àmbits del coneixement.

  • ca  guió il·lustrat, n m
  • es  storyboard
  • fr  scénarimage
  • fr  scénario illustré
  • fr  storyboard
  • en  storyboard

<Comunicació > Publicitat>

Definición
Conjunt de vinyetes il·lustratives dels plans principals d'un anunci de televisió o de cinema en procés de creació i aprovació, cadascuna de les quals va acompanyada generalment del text dels diàlegs o de la veu en off i d'altres anotacions tècniques relatives als efectes sonors o visuals.
guió il·lustrat guió il·lustrat

<Empresa > Comunicació empresarial>

Fuente de la imagen del término

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  guió il·lustrat, n m
  • ca  storyboard, n m sin. compl.
  • es  storyboard
  • fr  scénarimage
  • fr  scénario illustré
  • fr  scénario-maquette
  • fr  storyboard
  • en  storyboard

<Comunicació empresarial > Comunicació > Publicitat > Creació > Direcció d'art>

Definición
Conjunt de vinyetes il·lustratives dels plans principals d'un anunci de televisió o de cinema en procés de creació i aprovació, cadascuna de les quals va acompanyada generalment del text dels diàlegs o de la veu en off i d'altres anotacions tècniques relatives als efectes sonors o visuals.

Nota

  • L'agència de publicitat l'utilitza com a document de treball i per facilitar la visualització del concepte creatiu a l'anunciant, fer proves i investigacions prèvies a la realització de l'anunci, pressupostar-ne el cost, o com a guió per al rodatge.