Back to top

Cercaterm

Buscador del conjunto de fichas terminológicas que TERMCAT pone a disposición pública. 

Si necesitan más información, pueden dirigirse al Servicio de Consultas (es necesario registrarse previamente).

Resultados para la búsqueda "marketing" dentro de todas las áreas temáticas

comercialització comercialització

<Empresa > Comunicació empresarial>

Fuente de la imagen del término

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  comercialització, n f
  • es  comercialización
  • fr  commercialisation
  • en  commercialization
  • en  marketing

<Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting > Distribució i venda>

Definición
Conjunt d'activitats comercials dutes a terme per una empresa.
comercialització comercialització

<Economia. Empresa>

Fuente de la imagen del término

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari d'economia i empresa. Barcelona: Dossier Econòmic de Catalunya, 2000. 263 p.

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  comercialització, n f
  • es  comercialización
  • en  commercialization
  • en  marketing

<Economia i empresa>

Definición
Conjunt d'activitats comercials dutes a terme per una empresa.
màrqueting màrqueting

<Empresa > Màrqueting. Comercialització>

Fuente de la imagen del término

La informació d'aquesta fitxa procedeix de la Neoloteca, el diccionari en línia de termes normalitzats pel Consell Supervisor del TERMCAT.

Els termes normalitzats han estat objecte d'un estudi exhaustiu que en garanteix l'adequació terminològica i s'han sotmès a l'aprovació del Consell Supervisor, un òrgan permanent i col·legiat amb representants de l'Institut d'Estudis Catalans i el TERMCAT, i especialistes dels diversos àmbits del coneixement.

  • ca  màrqueting, n m
  • es  marketing
  • es  mercadotecnia
  • fr  marketing
  • fr  mercatique
  • en  marketing

<Empresa > Màrqueting. Comercialització>

Definición
Aplicació d'un conjunt de tècniques planificades, coherents i dinàmiques de gestió empresarial per a obtenir un procés eficient de producció, distribució i venda de productes o de serveis.
màrqueting màrqueting

<Ciències socials > Sociologia>

Fuente de la imagen del término

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de sociologia [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 2019-2021. (Diccionaris en Línia)
<http://www.termcat.cat/ca/diccionaris-en-linia/269>
Aquesta obra és un avançament del diccionari complet, en curs d'elaboració.

  • ca  màrqueting, n m
  • es  marketing
  • es  mercadotecnia
  • fr  marketing
  • fr  mercatique
  • en  marketing

<Estructura econòmica i política > Economia i sistemes socioeconòmics > Mercat i sistema de preus>, <Lleure i consum > Estils de vida, moda i consum>

Definición
Aplicació d'un conjunt de tècniques planificades, coherents i dinàmiques de gestió empresarial per a obtenir un procés eficient de producció, distribució i venda de productes o de serveis.
màrqueting màrqueting

<Empresa > Comunicació empresarial>

Fuente de la imagen del término

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  màrqueting, n m
  • es  marketing
  • es  mercadología
  • es  mercadotecnia
  • fr  marketing
  • fr  mercatique
  • en  marketing

<Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting>

Definición
Filosofia de gestió i direcció d'empresa l'objectiu de la qual és oferir productes i determinar-ne la distribució, el preu i la comunicació més adequats per promoure'n l'intercanvi entre l'empresa i els individus de manera satisfactòria per a ambdues parts.
màrqueting màrqueting

<Economia. Empresa>

Fuente de la imagen del término

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari d'economia i empresa. Barcelona: Dossier Econòmic de Catalunya, 2000. 263 p.

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  màrqueting, n m
  • es  marketing
  • es  mercadología
  • es  mercadotecnia
  • en  marketing

<Economia i empresa>

Definición
Filosofia de gestió i direcció d'empresa l'objectiu de la qual és oferir productes i determinar-ne la distribució, el preu i la comunicació més adequats per promoure'n l'intercanvi entre l'empresa i els individus de manera satisfactòria per a ambdues parts.