Cercaterm
Buscador del conjunto de fichas terminológicas que TERMCAT pone a disposición pública.
Si necesitan más información, pueden dirigirse al Servicio de Consultas (es necesario registrarse previamente).
Resultados para la búsqueda "marketing" dentro de todas las áreas temáticas
<Empresa > Comunicació empresarial>

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1
Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.
- ca comercialització, n f
- es comercialización
- fr commercialisation
- en commercialization
- en marketing
<Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting > Distribució i venda>
Definición
<Economia. Empresa>

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari d'economia i empresa. Barcelona: Dossier Econòmic de Catalunya, 2000. 263 p.
Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.
- ca comercialització, n f
- es comercialización
- en commercialization
- en marketing
<Economia i empresa>
Definición
<Empresa > Màrqueting. Comercialització>

La informació d'aquesta fitxa procedeix de la Neoloteca, el diccionari en línia de termes normalitzats pel Consell Supervisor del TERMCAT.
Els termes normalitzats han estat objecte d'un estudi exhaustiu que en garanteix l'adequació terminològica i s'han sotmès a l'aprovació del Consell Supervisor, un òrgan permanent i col·legiat amb representants de l'Institut d'Estudis Catalans i el TERMCAT, i especialistes dels diversos àmbits del coneixement.
- ca màrqueting, n m
- es marketing
- es mercadotecnia
- fr marketing
- fr mercatique
- en marketing
<Empresa > Màrqueting. Comercialització>
Definición
<Ciències socials > Sociologia>

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de sociologia [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 2019-2021. (Diccionaris en Línia)
<http://www.termcat.cat/ca/diccionaris-en-linia/269>
Aquesta obra és un avançament del diccionari complet, en curs d'elaboració.
- ca màrqueting, n m
- es marketing
- es mercadotecnia
- fr marketing
- fr mercatique
- en marketing
<Estructura econòmica i política > Economia i sistemes socioeconòmics > Mercat i sistema de preus>, <Lleure i consum > Estils de vida, moda i consum>
Definición
<Empresa > Comunicació empresarial>

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1
Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.
- ca màrqueting, n m
- es marketing
- es mercadología
- es mercadotecnia
- fr marketing
- fr mercatique
- en marketing
<Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting>
Definición
<Economia. Empresa>

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari d'economia i empresa. Barcelona: Dossier Econòmic de Catalunya, 2000. 263 p.
Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.
- ca màrqueting, n m
- es marketing
- es mercadología
- es mercadotecnia
- en marketing
<Economia i empresa>