Back to top

Cercaterm

Buscador del conjunto de fichas terminológicas que TERMCAT pone a disposición pública. 

Si necesitan más información, pueden dirigirse al Servicio de Consultas (es necesario registrarse previamente).

Resultados para la búsqueda "prestigi��s" dentro de todas las áreas temáticas

prestigi prestigi

<Ciències socials > Antropologia>

Fuente de la imagen del término

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

FUNDACIÓ BARCELONA; TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari d'antropologia. Barcelona: Fundació Barcelona, 1993. 153 p. (Diccionaris terminològics)
ISBN 84-88169-05-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  prestigi, n m
  • es  prestigio
  • en  prestige

<Antropologia>

Definición
Ascendent de què gaudeix una persona entre els membres de la seva comunitat, que és degut a èxits anteriors i a la reputació adquirida.
prestigi prestigi

<Sociologia i ciències socials>

Fuente de la imagen del término

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de sociologia i ciències socials [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 2019-2023. (Diccionaris en Línia)
<http://www.termcat.cat/ca/diccionaris-en-linia/269>

  • ca  prestigi, n m
  • es  prestigio, n m
  • fr  prestige, n m
  • en  prestige, n

<Institucionalització > Rol i estatus>, <Institucionalització > Fama i reconeixement social>

Definición
Ascendent de què gaudeix una persona entre els membres de la seva comunitat per les seves qualitats personals, la seva professió o el seu estatus.
prestigi social prestigi social

<Psicologia>

Fuente de la imagen del término

Atenció! La informació d'aquesta fitxa pot requerir una revisió.

Si teniu dubtes sobre un punt concret, adreceu-vos al Servei d'atenció personalitzada.

  • ca  prestigi social, n m
  • es  prestigio social

<Psicologia>

preu de prestigi preu de prestigi

<Empresa > Comunicació empresarial>

Fuente de la imagen del término

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  preu de prestigi, n m
  • es  precio de prestigio
  • en  prestige price

<Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting > Distribució i venda>

Definición
Preu intencionadament elevat que es fixa per a un producte perquè els consumidors hi associïn una imatge de qualitat.