Back to top

Cercaterm

Buscador del conjunto de fichas terminológicas que TERMCAT pone a disposición pública. 

Si necesitan más información, pueden dirigirse al Servicio de Consultas (es necesario registrarse previamente).

Resultados para la búsqueda "renom" dentro de todas las áreas temáticas

marca de renom marca de renom

<Dret mercantil>

Fuente de la imagen del término

La informació d'aquesta fitxa, que ha estat cedida pels Serveis Lingüístics de la Universitat de Barcelona i pel Servei de Política Lingüística de la Universitat de València, procedeix de l'obra següent:

LLABRÉS FUSTER, Antoni; PONS, Eva (coord.). Vocabulari de dret [en línia]. 2a ed. València: Universitat de València. Facultat de Dret: Servei de Política Lingüística; Barcelona: Universitat de Barcelona. Facultat de Dret: Serveis Lingüístics, 2015.
<<http://www.ub.edu/ubterm/obres/dret-vocabulari.xml>
Les dades originals poden haver estat actualitzades posteriorment pels autors o, amb el seu vistiplau, pel TERMCAT.

  • ca  marca de renom, n f
  • es  marca de renombre, n f

<Dret mercantil>

marca de renom marca de renom

<Empresa > Màrqueting. Comercialització > Brànding>

Fuente de la imagen del término

GARCÍA SOLER, Jordi. Diccionari de brànding verbal [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 2022. (Diccionaris en Línia)
<https://www.termcat.cat/ca/diccionaris-en-linia/307>

  • ca  marca de renom, n f
  • es  marca renombrada
  • fr  marque d'haute renommée
  • fr  marque renommée
  • en  famous brand
  • en  famous trademark
  • en  highly renowed mark
  • en  renowed mark
  • en  reputed mark

<Brànding > Brànding verbal > Creació de noms de marca > Protecció jurídica>

Definición
Marca que és coneguda pel públic en general del mercat en què es comercialitza, com a conseqüència del seu volum de vendes, la durada, intensitat o abast geogràfic del seu ús o bé la valoració o el prestigi aconseguits.

Nota

  • En relació amb una marca notòria, la marca de renom té encara més força i valor perquè no només és coneguda pel públic objectiu de la marca, sinó pel públic en general, raó per la qual gaudeix d'una protecció jurídica i un valor econòmic més grans.