Back to top
Vuelva a la lista de diccionarios online

rendibilitat de la inversió en màrqueting - Terminologia de màrqueting digital

Presentación
rendibilitat de la inversió en màrqueting rendibilitat de la inversió en màrqueting

  • ca  rendibilitat de la inversió en màrqueting, n f
  • ca  ROI de màrqueting, n m
  • es  rendimiento de la inversión en marketing, n m
  • es  rentabilidad de la inversión en marketing, n f
  • es  rentabilidad de marketing, n f
  • es  retorno de inversión en marketing, n m
  • es  retorno de inversión en mercadeo, n m
  • es  ROI de marketing, n m sigla
  • fr  rendement de l'investissement en marketing, n m
  • fr  rendement de marketing, n m
  • fr  rendement du capital investi en marketing, n m
  • fr  retour sur investissement des actions marketing, n m
  • fr  ROI du marketing, n m sigla
  • fr  ROMI, n m sigla
  • en  marketing return on investment, n
  • en  marketing ROI, n
  • en  return on marketing investment, n
  • en  ROMI, n sigla

Definición
Relació entre el benefici net obtingut d'una acció o estratègia de màrqueting i el capital que s'hi ha invertit, expressada en percentatge.

Nota

  • La sigla ROI de la denominació ROI de màrqueting correspon a la denominació anglesa return on investment (en català, rendibilitat de la inversió).
  • El càlcul de la rendibilitat de la inversió en màrqueting sol tenir en compte, a banda de l'impacte econòmic directe de la inversió (vendes directes obtingudes, per exemple), factors amb un benefici més intangible o més difícil de quantificar, com ara l'increment de seguidors al web o l'augment de resposta de l'usuari.