Back to top
entreteniment de marca entreteniment de marca

Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de la Neoloteca, el diccionari en línia de termes normalitzats pel Consell Supervisor:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Neoloteca [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 1999-2024.
<http://www.termcat.cat/neoloteca/>
A la Neoloteca trobareu informació més detallada dels termes, que inclou:

- Els criteris que s'han tingut en compte per a l'aprovació de la forma catalana proposada (des del 2011).
- El motiu de normalització dels termes i el tipus de formació lèxica de la denominació aprovada (des del 2018).

  • ca  entreteniment de marca, n m
  • ca  entreteniment publicitari, n m
  • es  advertainment, n m
  • fr  divertissement publicitaire, n m
  • fr  publicité divertissante, n f
  • fr  publidivertissement, n m
  • en  adtainment, n
  • en  advertainment, n
  • en  entertising, n

<Comunicació > Publicitat>

Definició
Contingut de marca que té com a objectiu l'entreteniment.