entreteniment de marca
entreteniment de marca
La informació d'aquesta fitxa procedeix de la Neoloteca, el diccionari en línia de termes normalitzats pel Consell Supervisor:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Neoloteca [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 1999-2024.
<http://www.termcat.cat/neoloteca/>
A la Neoloteca trobareu informació més detallada dels termes, que inclou:
- Els criteris que s'han tingut en compte per a l'aprovació de la forma catalana proposada (des del 2011).
- El motiu de normalització dels termes i el tipus de formació lèxica de la denominació aprovada (des del 2018).
- ca entreteniment de marca, n m
- ca entreteniment publicitari, n m
- es advertainment, n m
- fr divertissement publicitaire, n m
- fr publicité divertissante, n f
- fr publidivertissement, n m
- en adtainment, n
- en advertainment, n
- en entertising, n
<Comunicació > Publicitat>
Definició
Contingut de marca que té com a objectiu l'entreteniment.