Back to top
Font de la imatge

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  aparador, n m
  • es  escaparate
  • fr  vitrine
  • en  shop window
  • en  show case
  • en  window

<Comunicació empresarial > Comunicació > Publicitat > Mitjans > Mitjans publicitaris>, <Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting > Distribució i venda>

Definició
Vitrina, generalment situada a la part exterior d'un establiment comercial, on s'exposen mostres i informació de productes, i també displays, rètols, cartells publicitaris, etc.

Nota

  • Les equivalències angleses shop window i window s'apliquen als aparadors exteriors, mentre que show-case s'aplica als aparadors interiors.