màrqueting d'atracció
màrqueting d'atracció
La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA; UNIVERSITAT POLITÈCNICA DE CATALUNYA; ENCICLOPÈDIA CATALANA. Diccionari d'economia i gestió [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 2025. (Diccionaris en Línia)
<https://www.termcat.cat/ca/diccionaris-en-linia/339>
- ca màrqueting d'atracció, n m
- es marketing de atracción, n m
- fr inbound marketing, n m
- fr marketing d'attraction, n m
- en inbound marketing, n
<Gestió > Gestió comercial>
Definition
Màrqueting no intrusiu que es basa en l'ús combinat de diferents tècniques, especialment l'optimització natural, el màrqueting de cercadors, el màrqueting de continguts i les xarxes socials, que té per objectiu captar l'interès dels usuaris i atraure'ls com a clients, sense necessitat d'anar-los a buscar directament.