campanya d'intriga
campanya d'intriga

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1
Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.
- ca campanya d'intriga, n f
- ca campanya de suspens, n f
- es campaña de intriga
- fr aguichage
- fr campagne à énigme
- en teaser campaign
<Comunicació empresarial > Comunicació > Publicitat > Creació > Ideació>
Definition
Campanya publicitària que pretén cridar l'atenció i despertar la curiositat o aconseguir notorietat, per mitjà de la difusió inicial de missatges incomplets que prenen sentit en períodes successius fins a la seva resolució final.
Note
- Els anuncis inicials de les campanyes d'intriga solen ometre el nom de la marca o del producte que s'anuncia.