Back to top

Cercaterm

We offer open access to our TERMCAT term records, which can be explored using our Cercaterm search tool.

If you require more details, please contact our Queries Service (you must register). 

Results for "prestigi��s" in all thematic areas

prestigi prestigi

<Ciències socials > Antropologia>

Source term image

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

FUNDACIÓ BARCELONA; TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari d'antropologia. Barcelona: Fundació Barcelona, 1993. 153 p. (Diccionaris terminològics)
ISBN 84-88169-05-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  prestigi, n m
  • es  prestigio
  • en  prestige

<Antropologia>

Definition
Ascendent de què gaudeix una persona entre els membres de la seva comunitat, que és degut a èxits anteriors i a la reputació adquirida.
prestigi prestigi

<Sociologia i ciències socials>

Source term image

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de sociologia i ciències socials [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 2019-2023. (Diccionaris en Línia)
<http://www.termcat.cat/ca/diccionaris-en-linia/269>

  • ca  prestigi, n m
  • es  prestigio, n m
  • fr  prestige, n m
  • en  prestige, n

<Institucionalització > Rol i estatus>, <Institucionalització > Fama i reconeixement social>

Definition
Ascendent de què gaudeix una persona entre els membres de la seva comunitat per les seves qualitats personals, la seva professió o el seu estatus.
prestigi social prestigi social

<Psicologia>

Source term image

Atenció! La informació d'aquesta fitxa pot requerir una revisió.

Si teniu dubtes sobre un punt concret, adreceu-vos al Servei d'atenció personalitzada.

  • ca  prestigi social, n m
  • es  prestigio social

<Psicologia>

preu de prestigi preu de prestigi

<Empresa > Comunicació empresarial>

Source term image

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  preu de prestigi, n m
  • es  precio de prestigio
  • en  prestige price

<Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting > Distribució i venda>

Definition
Preu intencionadament elevat que es fixa per a un producte perquè els consumidors hi associïn una imatge de qualitat.