En tota organització o empresa, a banda dels propietaris i gestors, hi tenen cada cop més rellevància diferents agents el suport o complicitat dels quals és essencial perquè el projecte funcioni.
Aquesta setmana des del TERMCAT us presentem un nou material interactiu, Els colors del màrqueting, que il·lustra els termes relacionats amb el concepte que us proposem com a #termedelasetman
Les marques, els signes que identifiquen una empresa, un producte o un servei i els distingeixen d’altres, ens envolten, ens identifiquen, ens defineixen. Desenes de noms de marca formen part del nostre vocabulari, i alguns han passat a denominar productes genèrics.
El terme llarga cua es refereix a un model de negoci digital que basa la seva rendibilitat a llarg termini en la venda de poques unitats de molts productes diferents que satisfan ne
La forma anglesa inbound marketing correspon a un dels conceptes clau en màrqueting digital, que ja té proposta catalana i us proposem com a #termedelasetmana:
La forma branded content és un anglicisme que designa en l’àmbit del màrqueting un contingut informatiu, d’entreteniment o lúdic produït o promogut per una marca i d’interès per al seu públic objectiu, en què se solen reflectir els valors de la marca.
La introducció del web 2.0 ha comportat un conjunt de canvis en la manera de relacionar-se dels usuaris de la xarxa i en la manera que aquests usuaris tenen de consumir, ja que ara, més que mai, poden intervenir activament en la concepció d’allò que compren.