#termedelasetmana: màrqueting d'entrada

màrqueting d'entrada

La forma anglesa inbound marketing correspon a un dels conceptes clau en màrqueting digital, que ja té proposta catalana i us proposem com a #termedelasetmana: màrqueting d’entrada és l'alternativa catalana consensuada per un grup d'experts de l'àmbit després de debatre entre diverses formes possibles.

El màrqueting d’entrada és un conjunt d'accions de màrqueting no intrusives basades en l'ús combinat de diferents tècniques, especialment l'optimització natural (SEO), el màrqueting de cercadors (SEM), el màrqueting de continguts (content marketing) i les xarxes socials, que té per objectiu captar l'interès dels usuaris i atraure'ls com a clients, sense necessitat d'anar-los a buscar directament.

Si el tema us interessa, podeu consultar el relat visual que hem preparat sobre la nova edició de la Terminologia de màrqueting digital. Hi descobrireu altres termes clau del màrqueting digital (com ara les propostes catalanes per a funnel, clickbait, test A/B...) que, en molts casos, són propostes que els usuaris i els experts ens han fet arribar per Twitter amb l'etiqueta #màrquetingdigital.

(Font: TERMCAT)