Back to top
màrqueting de cercadors màrqueting de cercadors

Source term image

La informació d'aquesta fitxa procedeix de la Neoloteca, el diccionari en línia de termes normalitzats pel Consell Supervisor:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Neoloteca [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 1999-2024.
<http://www.termcat.cat/neoloteca/>
A la Neoloteca trobareu informació més detallada dels termes, que inclou:

- Els criteris que s'han tingut en compte per a l'aprovació de la forma catalana proposada (des del 2011).
- El motiu de normalització dels termes i el tipus de formació lèxica de la denominació aprovada (des del 2018).

  • ca  màrqueting de cercadors, n m
  • ca  SEM, n m sigla
  • es  marketing en motores de búsqueda, n m
  • es  SEM, n m sigla
  • fr  marketing de la recherche, n m
  • fr  marketing des moteurs de recherche, n m
  • en  search engine marketing, n
  • en  search marketing, n
  • en  SEM, n sigla
  • en  SM, n sigla

<Empresa > Màrqueting. Comercialització>, <Empresa > Comunicació empresarial>, <Sistemes d'informació>

Definition
Conjunt d'estratègies de màrqueting destinades a millorar la visibilitat i augmentar el trànsit d'un lloc web o d'un altre recurs digital per mitjà dels cercadors.

Note

  • La sigla SEM correspon a l'equivalent anglès search engine marketing.
  • Són estratègies de màrqueting de cercadors l'optimització natural (SEO) i l'optimització publicitària (SEA).
  • Alguns autors associen la denominació màrqueting de cercadors amb l'optimització publicitària.