oportunitat de sentir
oportunitat de sentir
La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1
Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.
- ca oportunitat de sentir, n f
- ca OTH, n f sigla
- es oportunidad de oír
- es ODO sigla
- es OTH sigla
- fr occasion d'entendre
- fr ODE sigla
- en opportunity to hear
- en OTH sigla
<Comunicació empresarial > Comunicació > Publicitat > Mitjans>
Definition
Freqüència mitjana de vegades que una persona del públic objectiu ha contactat amb una campanya publicitària a través de la ràdio.
Note
- La sigla OTH correspon a l'equivalent anglès opportunity to hear.