Back to top
màrqueting d'entrada màrqueting d'entrada

Fuente de la imagen del término

La informació d'aquesta fitxa procedeix de la Neoloteca, el diccionari en línia de termes normalitzats pel Consell Supervisor:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Neoloteca [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 1999-2025.
<http://www.termcat.cat/neoloteca/>
A la Neoloteca trobareu informació més detallada dels termes, que inclou:

- Els criteris que s'han tingut en compte per a l'aprovació de la forma catalana proposada (des del 2011).
- El motiu de normalització dels termes i el tipus de formació lèxica de la denominació aprovada (des del 2018).

  • ca  màrqueting d'entrada, n m
  • es  inbound marketing, n m
  • es  marketing de atracción, n m
  • es  marketing de llegada, n m
  • fr  marketing entrant, n m
  • en  inbound marketing, n

<Empresa > Màrqueting. Comercialització>

Definición
Conjunt d'accions de màrqueting no intrusives basades en l'ús combinat de diferents tècniques, especialment l'optimització natural, el màrqueting de cercadors, el màrqueting de continguts i les xarxes socials, que té per objectiu captar l'interès dels usuaris i atraure'ls com a clients, sense necessitat d'anar-los a buscar directament.