Back to top
cost per compromís cost per compromís

Fuente de la imagen del término

La informació d'aquesta fitxa procedeix de la Neoloteca, el diccionari en línia de termes normalitzats pel Consell Supervisor:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Neoloteca [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 1999-2025.
<http://www.termcat.cat/neoloteca/>
A la Neoloteca trobareu informació més detallada dels termes, que inclou:

- Els criteris que s'han tingut en compte per a l'aprovació de la forma catalana proposada (des del 2011).
- El motiu de normalització dels termes i el tipus de formació lèxica de la denominació aprovada (des del 2018).

  • ca  cost per compromís, n m
  • ca  CPE, n m sigla
  • es  coste por compromiso, n m
  • es  CPE, n m sigla
  • fr  coût par engagement, n m
  • fr  CPE, n m sigla
  • en  cost per engagement, n
  • en  CPE, n sigla

<Empresa > Màrqueting. Comercialització>, <Comunicació > Publicitat>

Definición
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció del nombre d'interaccions que estableixen els usuaris amb l'espai objecte de publicitat.

Nota

  • 1. El cost per compromís pot incloure, segons el cas, els clics sobre l'anunci, les visualitzacions d'un vídeo, les vegades que es participa en un joc, les respostes a una enquesta, les repiulades, els clics al botó "M'agrada", etc.
  • 2. La sigla CPE correspon a l'equivalent anglès cost per engagement.