Back to top

Terminologia de màrqueting digital

Presentación
optimització publicitària optimització publicitària

  • ca  optimització publicitària, n f
  • ca  optimització de pagament, n f sin. compl.
  • ca  SEA, n m sigla
  • es  optimización de pago, n f
  • es  optimización de pago por clic, n f
  • es  publicidad en buscadores, n f
  • es  SEA, n m sigla
  • fr  référencement payant, n m
  • en  paid referencing, n
  • en  paid search advertising, n
  • en  paid search engine optimization, n
  • en  search advertising, n
  • en  search engine advertising, n
  • en  SEA, n sigla

Definición
Estratègia de màrqueting de cercadors destinada a millorar la visibilitat d'un lloc web o d'un altre recurs digital per mitjà de la inserció d'anuncis a les pàgines de resultats dels cercadors.

Nota

  • La sigla SEA correspon a l'equivalent anglès search engine advertising.
  • En l'optimització publicitària, l'anunciant paga perquè el seu recurs aparegui entre els resultats oferts pel cercador, en un espai especialment reservat, cada cop que algú utilitza un determinat mot clau en la casella de cerca.