Back to top

Artículos y presentaciones

Textos de comunicación especializada elaborados con participación de TERMCAT.

Incluye tanto artículos publicados en revistas, partes de monografías, apuntes en blocs o en webs sectoriales especializadas (tipo: "Articles"), como documentos de soporte utilizados para comunicaciones en jornadas y congresos o en sesiones informativas (tipo: "Presentacions").

05.10.2023

X ho té complicat

Articles del director
-
Via Empresa
.Empresa Màrqueting Xarxes socials

En aquest article Jordi Bover parla del canvi de nom de la xarxa social Twitter i de d'altres canvis de nom de marques populars.

 

Más
08.02.2023

De quina font provenen les dades del màrqueting personalitzat?

Articles
-
Via Empresa
.Empresa Màrqueting

En l’àmbit del màrqueting personalitzat, les dades poden ajudar a prendre decisions sobre l’orientació de l’activitat, a preveure tendències, a millorar el servei al client i a incrementar el volum de clients i usuaris.

 

Más
28.09.2022

El brànding: una disciplina que deixa marca

Articles
-
Via Empresa
.Comunicació .Empresa Màrqueting

En aquest article s'expliquen diversos termes de l'àmbit del brànding, la disciplina especialitzada en la creació, el desenvolupament i la gestió estratègica d’una marca a fi d’aconseguir que tingui una presència rellevant, diferenciada i duradora en el mercat.

 

Más
12.01.2022

Com podem dir 'stakeholder' en català?

Articles
-
Butlletí RECERCAT
.Empresa Màrqueting

En tota organització o empresa, a banda dels propietaris i gestors, hi tenen cada cop més rellevància diferents agents el suport o complicitat dels quals és essencial perquè el projecte funcioni. Es tracta del que en anglès s’anomena stakeholder, en català, part interessada.

Más