Back to top
Fuente de la imagen del término

La informació d'aquesta fitxa procedeix de la Neoloteca, el diccionari en línia de termes normalitzats pel Consell Supervisor:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Neoloteca [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 1999-2024.
<http://www.termcat.cat/neoloteca/>
A la Neoloteca trobareu informació més detallada dels termes, que inclou:

- Els criteris que s'han tingut en compte per a l'aprovació de la forma catalana proposada (des del 2011).
- El motiu de normalització dels termes i el tipus de formació lèxica de la denominació aprovada (des del 2018).

  • ca  màrqueting, n m
  • es  marketing
  • es  mercadotecnia
  • fr  marketing
  • fr  mercatique
  • en  marketing

<Empresa > Màrqueting. Comercialització>

Definición
Aplicació d'un conjunt de tècniques planificades, coherents i dinàmiques de gestió empresarial per a obtenir un procés eficient de producció, distribució i venda de productes o de serveis.