Back to top
Fuente de la imagen del término

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  comerç integrat, n m
  • es  comercio integrado
  • fr  commérce concentré
  • fr  commerce intégré

<Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Màrqueting > Distribució i venda>

Definición
Comerç constituït per empreses que desenvolupen alhora les funcions de majorista i de detallista.

Nota

  • Els grans magatzems, els hipermercats, els magatzems populars, les cooperatives de consum o les cadenes sucursalistes són exemples de modalitats de comerç integrat.