Back to top
departament de publicitat departament de publicitat

Fuente de la imagen del término

La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial: publicitat, relacions públiques i màrqueting. Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999. 306 p.; 22 cm. (Diccionaris de l'Enciclopèdia. Diccionaris terminològics)
ISBN 84-412-0228-1

Les dades originals poden haver estat actualitzades o completades posteriorment pel TERMCAT.

  • ca  departament de publicitat, n m
  • es  departamento de publicidad
  • en  advertising department

<Comunicació empresarial > Comunicació > Publicitat>, <Comunicació empresarial > Comunicació > Disciplines relacionades > Organització empresarial>

Definición
Departament responsable de la comunicació publicitària d'una organització i de gestionar-la integralment o parcialment, que té com a funcions més importants l'establiment de línies i programes publicitaris, la proposta i el control de la inversió publicitària, la representació de l'empresa davant els col·laboradors externs, especialment davant l'agència de publicitat, les centrals de compra i els suports publicitaris, i l'anàlisi de la publicitat de la competència.