Back to top
estratègia de creació de noms de marca estratègia de creació de noms de marca

Font de la imatge

GARCÍA SOLER, Jordi. Diccionari de brànding verbal [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 2022. (Diccionaris en Línia)
<https://www.termcat.cat/ca/diccionaris-en-linia/307>

  • ca  estratègia de creació de noms de marca, n f
  • es  estrategia de naming
  • fr  stratégie d'appellation
  • fr  stratégie de naming
  • en  naming strategy

<Brànding > Brànding verbal > Creació de noms de marca>

Definició
Estratègia que defineix els principis que guien la creació de noms de marca d'un projecte.

Nota

  • L'estratègia de creació de noms de marca sol incloure's en el brífing creatiu i recull aspectes com ara què ha de comunicar el nom, la seva personalitat, el territori d'expressió amb els seus eixos creatius o els tipus de noms que s'han de crear.